Kawasaki
Technológie Technológie podvozku

Výsledok nášho vyspelého inžinierstva, dôkladného testovania a nepretržitého úsilia dosiahnuť prvotriendu spoľahlivosť, bezpečnosť a výkonnosť.

Samonosný rám

Samonosný hliníkový rám (monocoque frame)  Kawasaki je dutá konštrukcia, vedúca nad motorom, zabezpečujúca štíhly dizajn podvozku, a využívajúca motor ako nosný prvok na dosiahnutie ideálnej tuhosti balancovania.
.

Samonosný rám Kawasaki je dutá konštrukcia z hliníkových častí. Pôvodne koncipovaný inžiniermi Kawasaki, používa tento rám motor ako nosný prvok, tým pádom tuhosť balancovania nezáleží len od rámu, ale na kombinácii rámu a motora.  V spojení motora a predného a zadného odpruženia, tento dutý rám obklopuje motor zvrchu. Rám je vyrobený z ľahkých materiálov, a hlavná sekcia taktiež pôsobí ako chladiaci box a box na batériu. Ďalej tým, že rám neobklopuje motor zospodu ani z boku, môže byť podvozok veľmi kompaktný.  Obzvlášť  pri veľkoobjemových modeloch, úzky dizajn rámu uľahčuje jazdu.  Hliníkový samonosný rám Kawasaki bol vyrobený v 1980, pôvodne na svetovú Veľkú cenu.  Debutoval na modeli KR500 a stal sa prekvapením.  Do sériovej výroby bol uvedený s modelom Ninja ZX-12R. Teraz nájdeme túto originálnu Kawasaki technológiu na veľkoobjemových top modeloch.