Kawasaki
Technológie Technológie motora

Od predstavenia nášho prvého motocyklového motora
v roku 1950, sa Kawasaki neustále snaží vyvíjať nové
technológie výroby vysoko výkonných motorov. Dnes sú naše motocykle plné mnohých originálnych technologických prvkok Kawasaki, vyvinutých počas našej dlhej histórie.

Trakčná kontrola Kawasaki (3-režimová)

3-režimová KTRC (Kawasaki TRaction Control), je najpokročilejší systém kontroly trakcie od Kawasaki, ktorý je vhodný pre rôzne štýly jazdy od športovej až po cestovnú.

3-režimová  KTRC kombinuje technológiu 1-režimovej KTRC, ktorý zaisťuje zvýšenú stabilitu v klzkých situáciách tým, že zabraňuje preklzu kolesa a S-KTRC, ktorá pomáha udržiavať optimálnu trakciu na športovú jazdu tým, že predpovedá pomer preklzu zadného kolesa a zrýchlenia. Pohodlný prepínač na rukoväti umožňuje ľahké nastavenie kontroly  trakcie, pričom režim sa zmení okamžite aj počas jazdy. Režimy 1 a 2 udržiavajú optimálnu trakciu pri zatáčaní, rovnako ako S-KTRC. Navrhnutá na športovú jazdu sa myslí, že umožňuje razantnú akceleráciu von zo zákruty. Režim  1 je vhodný pre suchú vozovku s dobrou priľnavosťou, udržuje ideálny pomer sklzu, aby zabezpečil optimálnu trakciu. Režim 3 funguje ako jednorežimová KTRC, kedy je okamžite obmedzený výkon motora pri možnom preklze kolesa. Je ideálny pri jazde na klzkom povrchu alebo v mokre. Umožnením jazdcovi ľahko meniť režim trakcie sa 3-režimová KTRC stáva najpokročilejším systémom riadenia motora Kawasaki.