Buletiny

Oficiálny buletín Kawasaki

1 Jún 2022 Kawasaki vracia triedu objemu 400 ccm do roku 2023

Dva výnimočné stroje Kawasaki z posledných rokov vyhovujúce licencii A2 sú vítaným návratom pre modelový rok 2023.
Keďže kategória naháčov sa neustále rozširuje čo do veľkosti a popularity, model Z400 dokonale splní potrebu modelu Z pre držiteľov licencie A2, ktorý je vyrobený v rovnakom štýle Sugomi ako jeho súrodenci. Rok 2022 bol svedkom osláv vyzdvihujúcich 50 rokov slávneho radu Z, ktorý bol odrazovým mostíkom pre znovuuvedenie Z400 v súlade s Euro5, vybavenej 399 cm3 paralelným dvojvalcom chladeným vodou s výkonom 33,4 kW (45 k) a 37 N.m (3,8 kg-m). ) krútiaceho momentu pri 8 000 ot./min.
 
Kompletný s asistenčnou a klznou spojkou a Trellis rámom v štýle rámu špičkového modelu Z H2, Z400 poskytuje veľkú osobnosť v ovládateľnom balení pre tých, ktorí stúpajú po rebríčku objemov alebo pre tých, ktorí majú pocit, že trieda 400 cm3 je pre ich ideálna.
 
Výška sedadla 785 mm prispieva k obdivuhodnej manévrovateľnosti, zatiaľ čo jedinečné voliteľné sedadlo Kawasaki ERGO-fit zvyšuje komfort jazdy pre vyšších jazdcov, vďaka čomu je Z400 najlogickejšou voľbou v triede.
 
Fanúšikovia zameraní na dráhu majú tiež dobrý dôvod na radosť, pretože partnerom radu pre model Z bude veľmi populárna Ninja 400. Základný stroj pre víťazstvá v pretekoch a majstrovstvách vo vysoko konkurenčnom šampionáte WorldSSP300, jeho ovládateľnosť a výkon nepotrebuje ďalšie zosilnenie. Stroj súčasného šampióna Adriana Huertasa, nová 2023 Ninja 400 zdieľa zhodu s licenciou A2 so Z400 spolu s rúrkovým rámom a výkonnou 286 mm prednou kotúčovou brzdou spojenou s rovnako účinným 193 mm zadným rotorom.
 
Ninja štýl nikdy nevyjde z módy a Ninja 400 sa pýši svojou rodinnou podobnosťou s mocným Ninja ZX-10R, strojom, ktorý dosiahol nevídanú úroveň úspechu na majstrovstvách sveta SBK. A rovnako ako jeho väčší brat Ninja, aj stroj triedy 400 je vybavený asistenčnou a klznou spojkou, ktorá uľahčuje plynulé radenie prevodových stupňov a o 20 % ľahší ťah páky na riadidlách.
 
Očakávanie opätovného uvedenia nie jedného, ​​ale dvoch strojov triedy 400 ccm v špecifikácii Euro5 bude smerovať k ich doplneniu do komplexného radu pre modelový rok 2023, čím sa pre potenciálnych majiteľov vytvorí náročná, no príjemná voľba. Naháč alebo Ninja?