V nedeľu 9. júna 39 strojov vyrazilo na druhé osemhodinové preteky sezóny EWC. V slnečnom počasí sa všetci pripravili na hrdinskú bitku.
Prvú hodinu pretekov bol Jérémy Guarnoni prvým jazdcom tímu SRC, ktorý sa dostal na trať. V úvodnej časti pretekov sa mu podarilo prekonať problémy, zatiaľ čo mnohí konkurenti padli v už v úvode. Na fyzicky náročnej trati dlhej 3,6 km s krátkymi rovinkami a mnohými zákrutami, ktoré neumožňujú chvíľku odpočinku, bol «Toulousain» rýchly a spoľahlivý spolu s tímovým kolegom Erwanom Nigonom.
Číslo 11 Kawasaki Ninja ZX10-RR držala pozíciu. Zelený tím bol neustálena prvých pozíciach a bol vždy medzi prednými jazdcami v priebehu celého závodu.
Koniec preteku bol gladiátorský s mnohými zvratmi osudu, ktorý je súčasťou krásy vytrvalostných pretekov. Tím SRC Kawasaki France a Ninja ZX10-RR boli v epicentre tejto turbulencie, vrátane momentu o 19:40, keď zlyhanie motora od iného pretekára spôsobilo vyliatie oleja na trať tesne pred # 11. Jérémy Guarnoni tesne predišiel možnéj haváriii .
Gilles Stafler, manažér tímu:
"Bola to pre nás veľká udalosť s veľkou výzvou, ale zvládli sme to, pretože celý tím bol sústredený na tento závod; bezprostredným cieľom bolo vyplniť medzeru v celkovom poradí seriálov Je jasné, že naši jazdci nás dostali na čelo Majstrovstiev sveta
Taktiež nás teší výkon nášho modelu Kawasaki Ninja ZX10-RR, ktorý opäť preukázal svoju spoľahlivosť. Nakoniec treba zablahoželať Davidovi Checovi, pretože nezabudneme, že vďaka jeho účasti sme dosiahli "pole" a ďalších 5 bodov.
Hladina paliva nás prinútila zastaviť sa ešte raz v boxoch, aby sme pridali tretieho jazdca. Je mi to ľúto, ale to bolo nevyhnutné pre všetkých z nás a pre úspech tímu."