Buletiny

Oficiálny buletín Kawasaki

13 November 2017 Popredné tuningové dielne sa pustili do z900RS

Aj napriek tomu, že Z900RS bola uvedená na trh až v roku 2017 v Tokiu, záujem o ňu bol neuveriteľný. Vďaka niekoľkým týždňom celosvetového záujmu sa začalo opätovné oživovanie legendy Z spolu s požiadavkou na ďalšie novinky a informácie.
EICMA v Taliansku odpovedalo na jednu otázku: "Bude druhý stroj RS pre rok 2018?". Model Z900RS CAFE jasne ukázal, aký široký by mohol byť RS koncept".
 
Vďaka tomu, že táto myšlienka bola hmatateľná, Kawasaki poveril tri vedúce japonské tuningové spoločnosti, aby vytvorili vlastnú verziu modelu Z900RS. S unikátnym prístupom k predvýrobným modelom a možnosťou konverzácie so zamestnancami v závode sa Bito R & D, Moto Corse a kolekcia Doremi vrátili do svojich dielní určených na vytvorenie alternatívnych vlastných modelov, ktoré začali s modelom Z1 z roku 1972 Super Four.
 
Výskum a vývoj spoločnosti Toyooka, provincia Hyogo, je riadený Jo Bitom, svetoznámym tunerom uznávaným na celom svete pre takéto takéto výrobky ako sú JB Magtan. Jeho prvé dojmy z modelu Z900RS boli : "Je to nádherný stroj. Aj keď je kvapalinou chladený, motor má vyrezané rebrá; robustnú nádrž; odpruženie a brzdy sú kvalitné a motorka dobre jazdí. Môžete naozaj cítiť dedičstvo Z1".
 
Samozrejme, vždy existujú zákazníci, ktorí majú pocit, že motorke niečo chýba. Bito-san, majster remeselnía, ktorý pozná pôvodnú sériu Z1 od A po Z, postavil svoju Z900RS, akoby bola jeho vlastnou. Okrem pridania kolies Magtan Bito-san tiež vylepšil mnoho ďalších častí - niektoré badateľnejšie, iné jemnejšie, aby vytvoril svoju predstavu o tom, čo môže zákazník vytvoriť použitím Z900RS ako základne.
 
Skutočný fanúšik Kawasaki, Jo Bito vytvoril ohromujúci stroj, ktorý osloví myseľ aj srdce.
 
Moto Corse išiel iným smerom. Ako vedúci špecialisti v Japonsku pre talianske stroje si najprv mysleli, že ich úloha bude najťažšia. Nebol  to však ten prípad, keďže Shin Kondo z Moto Corse nielen vlastnil 1972 750 Mach IV H2, ale priznáva, že predtým aj verziu Z2.
 
"Na dráhe Nishi-Meihan som sa zamiloval do jemného pocitu štvortaktného radového štvorválca. Motocykle vyzerali výborne v akcii. Odkedy som začal pracovať, vždy som chcel pracovať na Z a zistiť, ako to dopadne. "
 
Výsledkom je výrazný stroj, ktorý skôr našepkáva exkluzivitu akoby kričal o mnohých zmenách. Zdanlivo jednoduché zmeny boli starostlivo vykonané s dokonalosťou; jedným z nich je chrómovanie detailov na palivovej nádrži. Pridajte drobnosti, ako sú prešívané sedadlá a početné náhradné diely z karbónu a Moto Corse Z900RS zaujme svoje miesto v tejto triede strojov.
 
V Doremi premýšľali viac o stroji funkčne ako o jeho elegancii a pri vytváraní ich Z900RS sa ukázala kreativita vedúceho motocyklového tunera. Na prvý pohľad je ich stroj vernou reinkarnáciou slávneho Yoshimura Z1,  s ktorým pretekal Wes Cooley v sérii AMA Superbike. Okrem matných čiernych výfukov ako mal Cooleyho stroj, Hiroshi Take of Doremi priniesli množstvo šikovných referencií Z1, napríklad DOHC "kryt motora" a smerové svetlá v štýle Z1.
 
Take prejavuje vášeň k sérii Z a jeho hlboké chápanie modifikácie stroja je veľmi osviežujúce.
"Vstupujeme do veku cosplay," tvrdí Take-san. "Jednoduché pridávanie súprav a náhradných dielov nestačí na to, aby stroje vynikli. Ak každý, kto to vidí, si nemyslí, "hej, to je iné", potom nemá zmysel tunovať motorku."
 
Rovnako ako Bito R & D a Moto Corse, Doremi Collection pracoval na dvoch úrovniach. V prvom rade každý staviteľ absorboval étos Z900RS a jeho miesto v úctyhodnej línii Z. Po druhé použili svoj vlastný jedinečný prístup na vytvorenie troch jedinečných strojov.
 
Možno to bude insšpiráciou pre ostatných na celom svete, aby si predstavili, čo všetko môžu robiť. Aj keď je to len sen, túžba robiť osobný motocykel je niečo, čo dobre pochopili fanúšikovia Kawasaki a zvlášť prívrženci značky Z.
 
Navštívte webovú lokalitu Beyond Z pre viac podrobností a obrázkov a špecifikáciu každého stroja.
https://www.kawasaki-cp.khi.co.jp/motorshow2017/custom/index_e.html