Buletiny

Oficiálny buletín Kawasaki

16 August 2021 Z900RS SE vo farebnej kombinácii “Yellow Ball”

Nový model Z900RS SE príde v jednej z najvyhľadávanejších schém farieb Kawasaki od 70. rokov minulého storočia - „Yellow Ball“ z pôvodného modelu Super Four z roku 1972, modelu Z1.
Napriek tomu, že je to najzrejmejší znak tejto novej variácie na obľúbenú tému Z900RS, úpravy tým nekončia. Z900RS SE je štandardne vybavená pôsobivou škálou ďalších vylepšení vrátane zmien komponentov odpruženia a brzdenia.
 
Model SE je vybavený zadným tlmičom Öhlins S46 s nastavovaním predpätia. Hliníkové telo, veľký piest ø46 mm a vnútorné vzduchové a plynové komory oddelené plávajúcim piestom ponúkajú vynikajúci pocit priľnavosti a ovládateľnosti.
 
Zmeny na prednej časti motocykla sa udiali aj s 41 mm obrátenou prednou vidlicou, ktorá je nielen žiarivá so zlatými vonkajšími trubkami, ale so štandardným nastavením prepracovaným tak, aby vytvorila ideálnu rovnováhu v celom rozsahu zdvihu odpruženia.
 
Zmenili sa aj brzdy - na prednú časť bol použitý brzdný systém Brembo. Dvojité predné kotúče Brembo ø300 mm sú uchytené radiálnymi monoblokovými strmeňmi Brembo M4.32 obsluhovanými hlavným valcom radiálneho čerpadla Nissin s menším priemerom (až do ø17,5 mm od ø19,1 mm v štandardnom modeli), ktoré aktivujú brzdný účinok prostredníctvom "pletených" hadíc z nehrdzavejúcej ocele, ktoré poskytujú väčšiu brzdnú silu a zároveň ponúkajú lineárny priebeh pri ovládaní brzdovej páky.
 
Kozmeticky sa model Z900RS SE, ktorý má na bočných krytoch červeným písmom „RS“ logo, ešte viac odlišuje čiernymi alumitovými bočnými krytmi chladiča a krytom FI a zlatými kolesami s viacerými lúčmi. „Čerešničkou na torte“ je takzvaná schéma laku „Yellow Ball“, ktorá brnká na srdcové struny oddaných fanúšikov Z1 a légie nových jazdcov priťahovaných neustále rastúcou retro športovou scénou, ktorá sa ochotne ponorí do desaťročí histórie Kawasaki, aby získala jedinečné dedičstvo triedy Z.